تذرو
ارتقاء سامانه نرم افزاری مرکز تماس121 شرکت تذرو افزار جهت پاسخگویی تماس های خدمات مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

ارتقاء سامانه نرم افزاری مرکز تماس 121(Call/Contact Center) شرکت تذرو افزار جهت پاسخگویی تماس های خدمات مشترکین در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران

با توجه به قابلیت ها و ویژگی های سامانه مرکز تماس تذرو افزار (محصول TCC) به عنوان یک زیرساخت ارتباطی یکپارچه برای تعریف و مدیریت پاسخگویی در حوزه های مختلف کسب و کارها این امکان در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران روی زیر ساخت موجود بدون محدودیت فراهم گردید.

ایجاد یک نظام پاسخگویی مکانیزه و یکپارچه جهت پاسخگویی همزمان به تماس های خدمات مشترکین و مرکز اتفاقات 121 روی یک زیر ساخت ارتباطی واحد از طریق سرشماره های مستقل از مهمترین دستاوردها در یک سازمان خدمت رسان به حساب می آید.

در راهکار پیشنهادی از زیرساخت مرکز تماس 121 موجود در شهرهای ساری، بابل و قائم شهر برای پاسخگویی تلفنی به تماس های تخصصی در حوزه خدمات مشترکین استفاده گردید. در این پروژه با ارتقاء سامانه 121 و افزایش لایسنس های خطوط ورودی، تعداد کارشناسان پاسخگو و پیاده سازی سناریوهای پاسخگویی در درختواره IVR، امکان هدایت مشترکین به گروه های پاسخگو خدمات مشترکین برای ارائه خدماتی از جمله موارد زیر به سادگی و مکانیزه فراهم گردید.

  • فروش انشعاب و ارائه خدمات پس از فروش
  • فروش و خدمات پس از فروش،
  • ارائه آخرین صورتحساب
  • پرداخت قبوض از طریق درگاه های ارتباطی بانک ها

از مهمترین دستاوردهای این راهکار :

  1. کاهش هزینه های نگهداری تجهیزات در شرایط نامساعد اقتصادی موجود
  2. استفاده بهینه از زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری موجود
  3. عدم استفاده از کنسول های نرم افزاری متنوع در سازمان
  4. امکان کنترل و نظارت لحظه ای بر عملکرد گروه های پاسخگویی مشترکین
  5. ارائه خدمات غیرحضوری
  6. رضایتمندی مشترکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *