تذرو
استقرار سامانه پاسخگویی امور مشتریان مرکزتماس در شرکت مایان دیزل آغاز گردید

آغاز همکاری شرکت تذرو افزار با گروه خودرو سازی مایان استقرار سامانه مرکز تماس (Call Center)

مرکزتماس می‌تواند مزایای متعددی چون افزایش رضایت مشتری با بهبود پاسخگویی مشتریان، افزایش فروش و درآمد، کاهش هزینه‌های پشتیبانی و بهبود بهره‌وری نیروی کار برای کسب‌وکارها داشته باشد.

گروه خودروسازی مایان در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد. این شرکت به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه صنعتی ماموت پس از اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را در حیطه ساخت تریلر در جهت بهبود وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل، با سرمایه کاملا خصوصی آغاز کرد.

فرآیند پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه مرکزتماس تذرو افزار

گروه خودرو سازی مایان دیزل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت­ها در حوزه خودروهای سنگین در کشور می باشد که پس از درخشش تریلرهای چادری مایان کوگل و شهرت آنها، مدیران و کارشناسان ارشد کوگل را به این باور رساند که پیچیده ترین تولید این صنعت یعنی ساخت تریلرهای یخچالی فایبرگلاس که از مدرنترین یونیتهای سردکننده جهان است در گروه خودرو سازی مایان تولید شود.

“شهرت مایان تا بدانجا پیش رفت که نشریه‌ی معتبر و جهانی کامیون در جولای ۲۰۰۵ از این کارخانه به عنوان پیشرو سازندگان تریلرهای یخچالی در خاورمیانه یاد کرد”

در اواخر سال ۱۳۹۳، علاوه بر ساخت کشنده، کامیون، کامیون سبک و تریلر، مونتاژ کاربری خودرو های آتش نشانی در حیطه کاری این شرکت قرار گرفت. عقد قرارداد با شرکت زیگلر (یکی از ۳ سازنده برتر تجهیزات در اروپا و سطح جهان) مهمترین اقدام در این راستا بوده است.

گروه خودرو سازی مایان از سال گذشته با توجه به توسعه بازار و فروش محصولات خود در صدد آن برآمد که مرکز پاسخگویی امور مشتریان را در شرکت راه اندازی نماید. بر اساس RFP اعلام شده ارزیابی و بررسی فنی شرکت ها برای خرید و استقرار سامانه پاسخگویی امور مشتریان (Call Center) در شرکت مایان دیزل آغاز گردید، تا با انتخاب زیرساخت مرکزتماس هوشمند همگام با سایر شرکت های خودروسازی در کشور بتواند، سیستم مکانیزه پاسخگویی را جهت ثبت و رسیدگی به درخواست ها و شکایات مشتریان راه اندازی کند تا به نیازها، سوالات و مشکلات مشتریان در تمامی حوزه ها و بصورت شبانه روزی با حضور کارشناسان متخصص پاسخگویی و رسیدگی نماید.

بر اساس ارزیابی های فنی و مالی انجام شده شرکت مهندسی تذرو افزار به عنوان پیمانکار برای اجرایی کردن این پروژه انتخاب و با عقد قرارداد با گروه خودرو سازی مایان دیزل طراحی، پیاده سازی و عملیاتی شدن سامانه مرکزتماس امداد مشتریان خودرویی با قابلیت ثبت تماس و ارجاع در فرم CRM آغاز گردید.

بر اساس معماری پیشنهادی شرکت تذرو افزار با استقرار سامانه مرکزتماس (Call Center) تذرو افزار یک زیرساختی ارتباطی متمرکز در گروه خودرو سازی مایان ایجاد می گردد تا فرآیند پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به صورت یکپارچه و از یک نقطه واحد برای تمامی درگاه های ارتباطی مدیریت و کنترل شود.

با سامانه کال سنتر مشتریان و مخاطبان سازمان می توانند به سادگی درخواست ها، نیازها و شکایت های خود را به گوش سازمان برسانند و هیچ درخواستی بی جواب نماند.

سامانه مرکزتماس تذرو افزار از طریق ماژول ها و پیاده سازی سناریوهای پاسخگویی هوشمند قابلیت های زیر را برای گروه خودروسازی مایان میسر می نماید. 

  • اطلاع‌رسانی و پاسخگويی به تماس‌های ورودی
  • کنترل تماس های ورودی و هدایت هوشمند تماس ها
  • به حداقل رساندن تماس های ناموفق
  • مديريت و ارزیابی عملکرد پاسخگوها
  • توزيع عادلانه تماس‌ها بين کارشناسان پاسخگو
  •  استفاده مطلوب از زمان و نیروهای پاسخگو
  • مدیریت و توزیع هوشمندانه تماس های ورودی 
  • بهتر شدن عملکرد پاسخگویی و ارائه خدمات با بهترین کیفیت
  • افزایش رضایتمندی مشتریان
  • ثبت تماس ها و شکایات و رسیدگی به آنها در سایر بخش های سازمان از طریق فرم ثبت تماس و ارجاع CRM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *