تذرو
استقرار سرویس پاسخگویی آنکال (On Call) در سامانه مرکز تماس شرکت بیمه معلّم

استقرار سرویس پاسخگویی آنکال (On Call) در سامانه مرکز تماس شرکت بیمه معلّم

سامانه مرکز تماس (Call/Contact Center) به عنوان یک زیرساخت ارتباطی جهت مدیریت پاسخگویی، در اکثر سازمان های خدمت رسان و مشتری محور راه اندازی می شود، تا فرآیند پاسخگویی به مشتریان از طریق منوی های صوتی و سناریوهای تعاملی پیاده سازی شده در این سامانه، بصورت مکانیزه یا از طریق کارشناسان پاسخگو فراهم گردد. در حال حاضر یکی از مهمترین سرویس هایی که می تواند در کنار سایر قابلیت های سامانه مرکز تماس، برای سازمان ها مورد استفاده قرار گیرد، راه اندازی سرویس پاسخگویی آنکال (On Call) می باشد. با استفاده از این سرویس می توان شرایط پاسخگویی به تماس های مشتریان را بر اساس سناریوهای متنوع و از طریق انتقال تماس ها به تلفن همراه پاسخگوها، بدون محدودیت زمانی و مکانی تعریف و مدیریت نمود.

شرکت بیمه معلّم به عنوان یکی از شرکت های طرف قرارداد با شرکت مهندسی تذرو افزار سرویس پاسخگویی آنکال را در سامانه مرکز تماس خود راه اندازی نمود، تا عملیات پاسخگویی به مشتریان در خارج از ساعات اداری و بدون نیاز به خرید تجهیزات خاص و از طریق انتقال تماس به تلفن های همراه پاسخگوهای متخصص فراهم گردد، تا خللی در روند پاسخگویی به تماس ها و ارتباط با مشتریان ایجاد نگردد. همچنین مشتریان بتوانند در تمامی ساعات شبانه روز از خدمات شرکت بیمه معلّم در حوزه های مختلف استفاده نمایند.

پاسخگویی آنکال در سامانه مرکز تماس بیمه تذرو معلم

مهمترین قابلیت های سرویس پاسخگویی آنکال در مرکز تماس تذرو افزار

  • انتقال تماس به تلفن همراه افراد پاسخگو در خارج از ساعات اداری بدون محدودیت
  • استفاده از افراد متخصص یا کم توان جهت پاسخگویی بدون نیاز به حضور فیزیکی در سازمان ها
  • امکان ورود و خروج اتوماتیک پاسخگوها به سامانه مرکز تماس بر اساس قوانین زمانبندی تعریف شده توسط مدیر سیستم (بدون نیاز به نصب  نرم افزار تخصصی روی تلفن همراه)
  • امکان ورود و خروج از طریق تلفن گویا توسط خود کارشناس پاسخگو
  • امکان کنترل و نظارت آنلاین بر عملکرد پاسخگویی ها
  • ضبط مکالمات برای تمامی تماس های انتقال داده شده  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *