تذرو
سیستم نرم افزاری جامع بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد

طراحی، پیاده سازی و استقرار سیستم نرم افزاری جامع بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد

سیستم نرم افزاری جامع بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد

سیستم نرم افزاری جامع بهره برداری شرکت برق منطقه ای یزد

شرکت برق منطقه ای یزد یکی از ۱۶ شرکت برق منطقه ای ایران است، که همگی زیر مجموعه شرکت مادرتخصصی توانیر (شرکت سهامی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران) می‌باشند. مجموعه وظایف شرکت در حوزه فعالیت‌هایی است که از سوی وزارت نیرو  به عنوان فعالیت‌های نظارتی و اعمال سیاست‌های اجرایی ابلاغ می‌شود که شامل برنامه‌ریزی، نظارت بر تولید، انتقال و توسعه تأسیسات می‌باشد. با توجه به ماموریت این شرکت در حوزه تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکین و در راستای رضایتمندی ذینفعان، استقرار سیستم جامع معاونت بهره برداری با هدف ایجاد یکپارچگی کامل با سیستم GIS، پایش و مانیتورینگ لحظه ای فرآیندهای عملیاتی به عنوان یک الزام در دستور کار معاونت بهره برداری این شرکت قرار گرفت.

شرکت مهندسی تذرو افزار به عنوان یکی از پیمانکاران شناخته شده در صنعت برق کشور و با توجه به تجربیات موفق عملیاتی شده در 4 شرکت برق منطقه ای کشور (تهران، زنجان، مازندران و گلستان و گیلان)، پس از ارزیابی های فنی و  با کسب بالاترین امتیاز به عنوان مشاور مناقصه خرید سیستم جامع بهره برداری در شرکت برق منطقه ای یزد انتخاب گردید و با انعقاد قرارداد، طراحی و پیاده سازی فرآیندهای سیستم نرم افزاری جامع معاونت بهره برداری در این معاونت آغاز گردید.

طراحی و پیاده سازی سیستم نرم افزاری جامع معاونت بهره برداری و مجموعه فرآیندهای درخواستی در ادارات این معاونت بر اساس مستندات شناسنامه های فرآیندی ارائه شده در اسناد، توسط تیم پروژه های شرکت مهندسی تذرو افزار و در قالب نرم افزارهای سفارش مشتری  برای شرکت برق منطقه ای یزد طراحی، پیاده سازی خواهد شد.

سیستم نرم افزاری جامع بهره برداری شامل فرآیندهای عملیاتی در حوزه های زیر می باشد:

  • امور دیسپاچینگ و مخابرات
  • امور انتقال نیرو
  • دفتر فنی انتقال
  • نگهداری و تعمیرات
  • دفتر بازار برق
  • دفتر فنی تولید
  • امور مالی و ذیحسابی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *