تذرو

ارتقاء و تجهیز سیستم جدید ضبط مکالمات حرفه ای HCLS3000 در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]

ارتقاء و تجهیز سیستم جدید ضبط مکالمات حرفه ای HCLS3000

در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]
hp-hcls3000-rackmount-tazarvafzarبا توجه به اهمیت پایداری سیستم ضبط مکالمات در سازمان آتشنشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تهران، همچنین ضبط با کیفیت و قابلیت اطمینان بسیار زیاد، تیم مدیریت و کارشناسان حرفه ای سازمان آتشنشانی تهران تصمیم بر ارتقاء و تامین تجهیزات جدید و به روز شده سیستم ضبط مکالمات حرفه ای HCLS3000 ساخت شرکت مهندسی تذرو افزار را گرفتند که این مهم اجرایی شده است.

سیستم ضبط مکالمات حرفه ای HCLS3000 در ستاد مرکزی سازمان آتشنشانی تهران ارتقاء یافت و سامانه جدیدی نیز در کانکس بحران ستاد فرماندهی راه اندازی گردید.

در ستاد مرکزی این سامانه بصورت دوبله با ظرفیت ۱۴۰ کانال همزمان شامل ضبط کلیه خطوط آنالوگ و بیسیم ، خطوط دیجیتال پاناسونیک BRI و همچنین خطوط داخلی مرکز تلفن مایتل مبتنی بر (IP -( VoIP با پروتکل استاندارد MiNet و همچنین ضبط همزمان ۱۲۰ کانال خطوط E1-PRI  یعنی (۴ لینک) بصورت مستقل میباشد.

در کانکس بحران ستاد فرماندهی نیز این سامانه بصورت دوبله با ظرفیت ۱۲۸ کانال همزمان شامل ضبط کلیه خطوط آنالوگ و بیسیم، خطوط دیجیتال پاناسونیک BRI ، دو لینک E1-PRI و همچنین خطوط داخلی مرکز تلفن مایتل مبتنی بر (IP -( VoIP با پروتکل استاندارد MiNet میباشد.

نکته مهم این است که کلیه سخت افزارهای انواع خطوط آنالوگ و دیجیتال بطور کامل توسط شرکت مهندسی تذرو افزار طراحی و تولید میگردد و همگی بصورت ماجولار طراحی شده است. نرم افزار آن نیز توسط تیم نرم افزاری این شرکت طراحی و به روز رسانی شده است و مجموعا یک سیستم کاملا تولید داخلی میباشد.

از ویژگیهای سیستم ضبط مکالمات حرفه ای HCLS3000 منصوبه در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قابلیت ضبط همزمان کلیه خطوط مخابراتی و رادیویی
  • استفاده از سرور HP جهت بالا بردن قابلیت اطمینان پردازنده مرکزی
  • عدم محدودیت ظرفیت زمانی کانالها و شناوری ظرفیت زمانی مکالمات
  • قابلیت لینک شدن با نرم افزارهای دیگر سازمان
  • قابلیت لینک شدن با شارژینگ مرکز تلفن Mitel
  • قابلیت ثبت ID بیسیم در کنار مکالمات
  • ضبط خطوط داخلی VoIP مرکز تلفن مایتل با قابلیت اطمینان بسیار زیاد بهمراه ثبت کامل اطلاعات سیگنالینگ ( ضبط مکالمات کلیه پاسخگوها – agent)

[/av_textblock]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *