تذرو
پیاده سازی و استقرار سامانه مرکز تماس و مدیریت مخاطبان اداره کل روابط عمومی

سامانه ۱۶۲ صدا و سیما مجهز به سیستم های تذروافزار گردید. پیاده سازی و استقرار سامانه مرکز تماس و مدیریت مخاطبان اداره کل روابط عمومی مبتنی برBPMS شرکت مهندسی تذروافزار صدا و سیمای جهموری اسلامی ایران

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به منظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا ، برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی ، تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

روابط‌عمومی سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تمهیدات و اقدامات گسترده برای فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای رسیدن به مأموریت‌های فوق الذکر ، اهداف مهم : ایجاد همدلی، تقویت و اعتلای تعلق‌ها و تفاهم‌ها و فرهنگ سازمانی و ایجاد محیط الهام بخش در جهت پاسداشت حیثیت مردمی – انقلابی متناسب با شأن و ماموریت سازمان صدا و سیما و کارکنان این دانشگاه عمومی در افکار عمومی داخل و خارج از سازمان صدا و سیما را نیز دنبال می‌کند.

در حال حاضر پروژه پیاده سازی و استقرار مرکز تماس (Contact center) و سامانه مدیریت مخاطبان مبتنی بر BPMS  شرکت مهندسی تذروافزار در اداره کل روابط عمومی آغاز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *