تذرو

استقرار سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق «هما» در سیستان و بلوچستان به همت و تلاش شرکت مهندسی تذرو افزار

استقرار سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق «هما» در سیستان و بلوچستان به همت شرکت مهندسی تذرو افزار

مسعود صادقی روز پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ در نشست ارزیابی سامانه هوشمند مرکز اتفاقات و دیسپاچینگ منطقه سیستان اظهارداشت: اولین اقدام ملی در حوزه استقرار سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق «هما» در سیستان و بلوچستان به همت و تلاش شرکت مهندسی تذرو افزار پیاده سازی شده است.

از مزایای مهم این طرح :

  • بهبود خدمت رسانی به مشترکین

  • کاهش زمان رفع خاموشی

  • پاسخگویی مناسب و رضایت مشترکین

  • ارجاع کار به گروه‌های عملیات در اسرع وقت

  • کاهش خطای انسانی

  • افزایش بهره‌وری و بازدهی بالاتر در عملیات

سهیل نعمتی معاونت فنی شرکت مهندسی تذرو افزار در این نشست اظهارداشت: سامانه هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق «هما» در راستای بالا بردن کیفیت پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات حوادث برق مشترکین طراحی شده است.هدف از این طرح در مرحله اول پاسخ گویی سریع و به موقع، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان است.

پاسخگویی در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشی، کاهش زمان خاموشی و افزایش رضایتمندی مشترکان از جمله مهمترین اهداف سامانه هوشمند تلفنی مرکز اتفاقات ۱۲۱«هما» است.

عملکرد پاسخگویی بالای سامانه هوشمند نسبت به نیروی انسانی، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبکه، ارائه گزارش‌های مدیریتی،ثبت تمامی خاموشی‌های اعلام شده توسط مشترک، گزارش از عملکرد نیروهای عملیاتی جهت رفع خاموشی، امکان دریافت کد رهگیری برای اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشی از جمله مزایای دیگر این طرح است.

شایان ذکر است شهریور ماه مجموع شهرستان‌های سیستان و بلوچستان و تا آخر سال کل کشور از این طرح برخوردار خواهند شد.

 

منبع خبر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *