تذرو

حضور همکاران شرکت تذرو افزار به جهت آشنایی با جدیدترین دستاوردها و تکنولوژیهای روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸

نمایشگاه فناورى اطلاعات و ارتباطات جیتکس پیرامون موضوعات روز دنیاى کامپیوتر و آخرین دستاوردهاى فناورى با حضور نمایندگانى از کشورهاى مختلف جهان از قاره‌هاى آسیا، اروپا، آمریکا و آفریقا هر ساله در مرکز تجارت جهانى شهر دبى در کشور امارات متحده عربى جهت محصولات گوناگون نظیر تکنولوژى صوتى، لوازم جانبی، بازیهای رایانه‌اى، سخت‌افزار و نرم‌افزار، خدمات اینترنت، خدمات فناورى و لپتاپ برگزار مى‌شود که همواره با کنفرانسها و سخنرانى همراه بوده و هزاران نفر بازدیدکننده از سراسر جهان را به خود جلب مى‌کند.
این رویداد هر سال، برترین تولید کنندگان فن آوری جهان و منطقه و بیشترین تعداد مدیران ارشد کمپانی های مختلف و متخصصان این صنعت را گرد هم می آورد. نمایشگاه هفته فناوری دبی همچنین اقدام به شناسایی تازه ترین تحولات جهانی در صنعت فن آوری اطلاعات و ارایه آنها در بخش رویداد های جدید و یا برنامه های کنفرانس می کند. نمایشگاه جیتکس امارات فرصتی برای توسعه کسب و کار، شناسایی و ملاقات نزدیک با تامین کنندگان، خرید و سفارش واخذ نمایندگی محصولات و همچنین یافتن فرصت های جدید کسب و کار است.

قابل ذکراست همکاران ما در شرکت مهندسی تذرو افزار به جهت اشنایی با جدیدترین دستاوردها و تکنولوژیهای روز دنیا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات هر سال از این نمایشگاه بازدید می نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *