تذرو

مراسم افتتاح و رونمایی از سامانه جامع ثبت و پی گیری شکایات مردمی شرکت تذرو افزار در بانک صادرات

سامانه جامع ثبت و پی گیری شکایات مردمی شرکت مهندسی تذرو افزار در بانک صادرات با حضور هیات مدیره و مدیرعامل بانک ، مدیران بانک مرکزی  و مدیران سازمان بازرسی کل کشور افتتاح و رونمایی گردید.
۷۲۳۶۴_۶۸۰

تعداد ۴۴ میلیون حساب و حجم بالای تراکنش ها و عملیات بانکی و گستردگی تعداد مشتریان ایجاب می کرد که یک سامانه مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان طراحی و ساماندهی شود.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیریت موثر شکایات مشتریان و کارکنان را یکی دیگر از موضوعات مهم دانست و افزود: این مدیریت ایجاب می کند که در این رابطه برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، نظارت و کنترل در بحث مدیریت رسیدگی به شکایات مدنظر قرارگیرد.
مدیر عامل بانک متبوع با اشاره به امکان شناسایی انتظارات و توقعات مشتریان و کارکنان با راه اندازی این سامانه گفت: بر اساس شکایات و پیشنهادها و انتقادات از طریق این سامانه، انتظارات و خواسته ها و نیازهای مشتریان را شناسایی کنیم و بتوانیم از امکانات محدود، حداکثر استفاده را برای افزایش رضایتمندی مشتریان به کار گیریم.

unnamed

وی افزود: مشتریان باید بدانند که باوجود بزرگی و قدمت بانک صادرات ایران، به چابکی و چالاکی بانک توجه شده و توانسته ایم با استفاده از سامانه های الکترونیکی، در اسرع وقت و با دقت پاسخگوی نظرات و شکایات حجم بالای مشتریان خود باشیم. این موضوع می تواند برای بانک شهرت و اعتبار داشته باشد و این بانک قابلیت رقابت با بانک های کوچک و چابک در عرصه خدمات دارد و روزبه روز به دنبال افزایش رقابت پذیری است.
وی در ادامه اظهار داشت: رسیدگی به شکایات با روش های مشتری مدارانه، تبدیل شکایت مشتریان به رضایت آنها با کنترل مؤثر، کاهش هزینه ها در مقایسه با شیوه های سنتی، افزایش تجربه برای خدمات دهی به مشتریان، کاهش تعداد مراجعان حضوری به دلیل کیفیت بالای ثبت و رسیدگی به شکایات، کاهش سفرهای درون شهری و بین شهری و کاهش مصرف کاغذ از دیگر اهداف پیاده سازی سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *