تذرو

مرکز تماسCONTACT CENTER ) 121 )

[av_heading tag=’h3′ padding=’10’ heading=’مرکز تماس ۱۲۱ (Contact Center)’ color=” style=” custom_font=” size=” subheading_active=” subheading_size=’15’ custom_class=” admin_preview_bg=”][/av_heading]

[av_textblock size=” font_color=” color=” admin_preview_bg=”]
مرکز تماس ۱۲۱ (Contact Center)

امروزه تقریباً تمامی سازمانها، شرکت های بزرگ و کوچک در حوزه کسب و کار برای ارائه هر چه بهتر خدمات، برقراری ارتباطات منظم با مشتریان خود و جلب رضایتمندی آنها، نیازمند راه اندازی مرکز تماس جهت مدیریت پاسخگویی به درخواستهای مشتریان خود می باشند. یکی از ابزارهایی که در این راستا مورد استفاده قرار گرفته است، (Contact Center) می باشد که نه تنها امکان ارتباط دائمی و همه جانبه مشتریان با سازمانها را فراهم می کند، بلکه ابزاری مکانیزه جهت مدیریت درگاه های ارتباطی با مشتریان می باشد.  بصورت کلی مرکز تماس، نقطه ورودی و ارتباط مشتریان با سازمان تلقی میگردد و سازمان ها همواره سعی می کنند این امکان را برای مخاطبین خود به نحوی فراهم آورند که آنها بتوانند در هر زمان و مکان و با سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ها نیازها و پاسخ خود را از سازمان دریافت نمایند.

با توجه به ماموریت های مهم و اصلی شرکت های توزیع نیروی برق در تأمین و عرضه برق مطمئن و پایدار در سطح مشترکان محدوده جغرافیایی خود، این شرکت ها را بر آن داشت که در ساختار پاسخگویی سنتی خود تغییراتی را ایجاد نمایند تا شرایط افزایش رضایتمندی مشترکین و سهولت ارتباط مردم با مراکز اتفاقات به بهترین شکل میسر گردد که نتیجه آن راه اندازی مراکز فوریت های برق با سرشماره ۱۲۱ بود. راه اندازی مراکز فوریتهای برق ۱۲۱ به عنوان پل ارتباطی شرکت های توزیع برق با مردم علاوه بر ایجاد سهولت در ارتباطات مردم با مرکز ۱۲۱، باعث اطلاع رسانی به موقع از خاموشی های شبکه، گردآوری بانک اطلاعاتی حوادث شبکه و شناسایی نقاط معضل دار شبکه و همچنین کاهش زمان ارائه خدمات و رفع خاموشی ها گردید.

از مهمترین اهدافی که در سامانه فوریت های نیروی برق در سطح کشور دنبال می شود تکریم و جلب رضایت مشترکین، مدیریت پاسخگویی جهت ثبت و پیگیری حوادث و اتفاقات، سرعت در انجام خدمات و ارائه سرویسهای با کیفیت و به هنگام در صورت بروز حادثه می باشد. بر اساس دستورالعمل های شرکت توانیر جهت رسیدن به این اهداف راه اندازی سامانه “مرکز تماس فوریت های برق (۱۲۱)” به عنوان یکی از الزامات مهم در حوزه بهره برداری و دیسپاچینگ به شرکت توزیع نیروی برق سراسر کشور ابلاغ گردید و شرکت تذرو افزار به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در این حوزه توانست سامانه مرکز تماس خود را منطبق با استانداردهای تعریف شده توانیر در شرکت های توزیع نیروی برق استانی در سطح کشور و بر اساس روشهای پاسخگویی متنوع اجرایی و عملیاتی نماید.

با استقرار سامانه مرکز تماس در مراکز فوریت های برق ۱۲۱ اهداف راهبردی به شرح زیر برای مدیران فراهم گردید:

  • مدیریت یکپارچه در لایه پاسخگویی
  • امکان ارتباط با نرم افزار ثبت و پیگیری حوادث
  • مدیریت کانالهای ارتباطی Online و Offline (Tel, Fax, SMS, Email, Telegram, Mobile APP)
  • امکان توسعه سامانه مرکز تماس جهت پاسخگویی در سایر حوزه های شرکت های توزیع برق از جمله امور مشترکین
  • مدیریت و تعریف هوشمند سازی پاسخگویی
  • مدیریت تماس های بهمنی
  • مدیریت خطوط ارتباطی
  • مدیریت اپراتورهای پاسخگو
  • مدیریت اجرای نظرسنجی هوشمند در پایان ارائه خدمت
  • رضایتمندی مشتریان

[/av_textblock]