تذرو
عملیاتی شدن سیستم نوبت دهی تلفنی در شعب بانک رفاه کارگران

عملیاتی شدن سیستم نوبت دهی تلفنی در شعب بانک رفاه کارگران

عملیاتی شدن سیستم نوبت دهی تلفنی در شعب بانک رفاه کارگرانمرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه کارگران (فراد) در سال ۱۳۸۸ با رویکرد مشتری مداری و تکریم مشتریان و با تکیه برکارشناسانی مجرب و استفاده از ابزارهای نوین فعالیت خود را آغاز نمود. مرکز فراد در راستای افزایش و ارتقای رضایت عموم مشتریان و ذی النفعان در حوزه پاسخگویی، تحقق اصل مشتری مداری و صیانت از حقوق شهروندی امکان ارائه خدمات مشاوره ای، شناسایی نیازها و انعکاس نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات مشتریان به مسئولان ذیربط و پیگیری تا حصول نتیجه مناسب و اطلاع رسانی از سرویس ها و خدمات بانک را از طرق مختلف ارتباطی و در یک بستر یکپارچه برای مشتریان بانک فراهم نمود.

در سال گذشته با توجه به مصوبات اعلام شده از سوی کمیته مبازره با کرونا در کشور مبنی بر تعریف فاصله گذاری اجتماعی و کاهش فعالیت نیروهای انسانی در فضاهای کاری در اکثر استان‌های کشور، استفاده از ابزارهای کاربردی برای انجام و مدیریت بهتر فعالیت غیرحضوری با حداقل نیروی انسانی در دستور کار سازمان ها قرار گرفت. یکی از این ابزارها که با همکاری کارشناسان بانک رفاه کارگران و در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و در جهت تداوم و تسهیل ارتباط موثر با مشتریان اجرایی و عملیاتی گردید، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران بود. این سیستم به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و برای کاهش تجمعات در شعب، برای آن دسته از مشتریانی که نیاز به ارائه خدمات حضوری در شعب بانک را دارند راه اندازی گردید.

در این سیستم، مشتریان می توانند از طرق مختلف ارتباطی از جمله تماس با مرکز تماس (فراد)، برای حضور در شعب نوبت گرفته و در ساعت مشخصی که سیستم برای آنها در نظر خواهد گرفت جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه نمایند. در واقع در این سیستم کلیه عملیات بصورت مکانیزه و گویا انجام می شود و زمان نوبت اختصاص یافته به مشتریان بر اساس اطلاعات دریافت شده از آنها (دریافت کد شعبه، شماره همراه) و از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه مشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

در این سیستم برای آن دسته از مشتریانی که کد شعبه را در اختیار ندارند این امکان نیز از طریق ارتباط با کارشناسان پاسخگو  مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) بانک فراهم شده است و زمان نوبت حضور در شعب از طریق این کارشناسان به مشتری بصورت تلفنی اعلام و اطلاع رسانی می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *