تذرو

داشبورد مدیریتی بهره برداری

داشبورد مدیریتی بهره برداری

داشبورد مدیریتی یک راهکار جامع برای نمایش تمامی شاخص های مهم (KPI) مدیریتی در یک بستر یکپارچه می باشد. استفاده از داشبوردهای مدیریتی، مدیران سازمان را در تصمیم گیری های سریع و مبتنی بر آخرین داده های اطلاعاتی توانمند می سازند. در دنیایی که با حجم زیادی از اطلاعات روبرو هستیم، مسأله مهم، تصمیم گیری های صحیح و به موقع در راستای پیشرفت سازمان یا پروژه ها می باشد. یکی ازابزارهایی که در این راستا می تواند کمک شایانی برای کسب و کار سازمان ها باشد، استفاده از داشبورد مدیریتی می باشد که تمامی اطلاعات مهم و ضروری کسب و کار سازمان را به صورت های مختلف ( تصویری،گرافیکی، نموداری و جدولی) برای مدیران سازمان ارائه می نماید. از طریق یک داشبورد مدیریتی می توان به میزان زیادی اطلاعات را مورد بررسی قرار داد تا تصمیماتی مبتنی بر اطلاعات واقعی و در زمان صحیح را اتخاذ نمود.

شرکت مهندسی تذرو افزار در راستای توسعه و ارتقاء راهکارهای خود در صنعت برق کشور بالاخص در حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ اقدام به طراحی و پیاده سازی ” داشبورد مدیریتی بهره برداری” در شرکت های توزیع نیروی برق نموده است.

با استقرار این داشبورد مدیریتی که بصورت نسخه تحت وب تهیه شده است، این امکان برای مدیران شرکت های توزیع برق فراهم می گردد تا بتوانند به تمامی اطلاعات حوادث، قطعی ها و داده های ثبت شده در نرم افزارهای حوزه بهره برداری در یک کنسول واحد و یکپارچه و از طریق زیرساخت های موبایل، تبلت دسترسی داشته باشند. در این داشبورد مدیریتی کلیه وقایع و عملیات اتفاق افتاده در شبکه برق از وضعیت قطعی های شبکه، شناسایی پست ها و فیدرهای مشکل دار، مدیریت زمان رفع خاموشی ها، وقایع و حوادث لحظه ای شبکه تا وضعیت تماس های مشترکین در مراکز فوریت های برق (۱۲۱) و گزارش های جامع شاخص های طرح سیما و … بصورت آنلاین به تفکیک مناطق تحت پوشش و در قالب فرمت های مختلف فراهم خواهد گردید.

داشبورد مدیریتی بهره برداری۲